Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Ιστολόγια και δράσεις του Mike A. ή αλλιώς Μιχ. Απιστολόπουλου

Για αυτούς που δεν με γνωρίζουν,
Είμαι Συνταξιούχος Μ/Η -Sales & Marketing Director σε πολυεθνικές Εταιρίες. Αντί για το "Καφενείο" εγώ και λίγοι εκλεκτοί φίλοι μου, επέλεξα να είμαι ωφέλιμος και χρήσιμος στην κοινωνία με τις γνώσεις και τις ιδέες μου, ασχολούμενος και με το διαδίκτυο.
Ελάχιστη συμβολή και κατάθεση ψυχής στον τόπο που επέλεξα να ζήσω εγώ και η οικογένεια μου από το 2005. Κύριο μέλημα η προάσπιση των δικαιωμάτων των συμπολιτών μου από την κεντρική διοίκηση, την τουριστική/πολιτιστική ανάπτυξη του τόπου και των υποδομών, όπως και η παρουσία σε δράσεις κατά του ΧΥΤΑ.

Για όσους ανησυχούν, δεν ασχολήθηκα ούτε πρόκειται να ασχοληθώ με την πολιτική. 
Κοινωνικές δράσεις: Ήμουν μέλος του Δ.Σ του πρώην Συλλόγου Νέων Κατοίκων, πρώην Μέλος της Επιτροπής Περιβάλλοντος Βαρνάβα, πρώην Μέλος ομάδος Εθελοντών Βαρνάβα, αλλά και δωρητής. "ΑποΦοίτησα" με άριστα παρακολουθώντας ανελλιπώς τα Κοινοτικά Συμβούλια επί Γ. Κόλλια και Ν. Βούλγαρη. 

Πρωτοβουλίες, Δράσεις: 

  • Οργάνωση της Ανακύκλωσης (επί Βούλγαρη), 
  • Διόδια –Διαμαρτυρία με συλλογή υπογραφών, 
  • Ρεματιά Βαρνάβα - Οργάνωση εκδήλωσης και  καθαρισμός της Ρεματιάς, 
  • ΧΥΤΑ Γραμματικού – Διαμαρτυρία με συλλογή υπογραφών. 
  • Απόσχιση/Συνένωση - Δημιουργία κίνησης πολιτών για διεκδίκηση συνένωσης με του γείτονές μας.

 Καταγγελίες & κακοδιοίκηση:

  • Στον Συνήγορο του Πολίτη
  • Έγγραφες παρεμβάσεις σε Υπουργεία και Περιφέρεια 

Τελειώνοντας, ένα έχω να πω, ότι ο Βαρνάβας βρίσκεται παντού, ξακουστός και θαυμαστός σε όλες τις σελίδες του Internet αλλά και στις τοπικές εφημερίδες του Μαραθώνα (ΔΗΜΟΤΗΣ) και μεγάλα Sites (KirkiNews), ενώ μας παρακολουθούν, με ενδιαφέρον τα κέντρα των αποφάσεων και του Δήμου, ....και αυτό είναι κάτι.
Αυτά τα ολίγα για μένα.  
Συνεχίζουμε ...και δεν το βάζουμε κάτω (παρά τις κατεστημένες νοοτροπίες μερικών-μερικών που βάζουν εμπόδια).
Επισκεφθείτε τώρα τις Ιστοσελίδες μου κάνοντας ένα κλικ σε κάθε Τίτλο, για να ενημερωθείτε σε βάθος καλύτερα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου